Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují podmínky poskytování služeb prostřednictvím webu ctenizruky.cz (dále jen „web“), jehož provozovatelem je:Monika Nagyová
IČ: 18016707
E-mail: info@ctenizruky.cz
(dále jen „poskytovatel“)Služby spočívají ve výkladu z ruky a/nebo numerologickém rozboru, případně jejich kombinaci, a to na základě údajů poskytnutých zákazníkem.
Numerologický rozbor vychází z data narození a dalších osobních údajů, jeho výklad je založen na zkušenosti poskytovatele.
Výsledky mají osobní, alternativní charakter a nejsou určeny jako náhrada odborné diagnostiky.2. Povaha poskytovaných služeb
Služby mají informační a osobní charakter.
Nejedná se o lékařské, psychologické, právní ani jiné odborné poradenství.
Klient bere na vědomí, že výklad z ruky je subjektivní a vychází z alternativních metod, které nejsou vědecky ověřeny.3. Objednávka a platba
Služby jsou poskytovány po předchozí úhradě prostřednictvím webové stránky.
Objednávka je závazná po jejím uhrazení.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH (nebo bez, pokud nejsi plátce) a jsou konečné.4. Zaslání výkladu
Služby jsou doručeny e-mailem ve formátu PDF do 3 pracovních dnů od přijetí platby a potřebných podkladů (např. fotografie dlaně, datum narození apod.).5. Odstoupení od smlouvy
Dle § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud byly již plně poskytnuty – což je případ výkladu z ruky, který je zpracován na míru.
V případě, že výklad ještě nebyl vyhotoven, může klient písemně požádat o zrušení objednávky.6. Reklamace
Reklamace je možná pouze v případě, že služba nebyla doručena nebo byla doručena v jiné formě, než byla sjednána.
Reklamace nelze uznat na základě nespokojenosti s obsahem výkladu.7. Ochrana osobních údajů
Veškeré osobní údaje klienta (včetně fotek dlaní) jsou zpracovávány v souladu s GDPR.
Nejsou poskytovány třetím stranám a slouží výhradně k poskytnutí služby.8. Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky jsou platné od 1.1.2025 a mohou být jednostranně měněny poskytovatelem.
V případě sporů se obě strany zavazují nejprve usilovat o smírné řešení.